
Workshop zaměřený na stanovování priorit, plánování projektů a řazení úkolů, na podporu vlastního systému organizace práce. Proběhne jako společný několikahodinový úvod k tématu, následovat budou individuální konzultace s lektorem.
Proběhne, pokud se přihlásí min. 5 účastníků, termín bude stanoven po dohodě s nimi.
Program
I. Úvodní společný blok (4 hod.)
VEDENÍ A PRÁCE S PRIORITAMI
V této části je cílem ujasnění si správného směru, když hledáme odpověď na otázku „Co právě dělat?“. Každý účastník si zmapuje, jak jeho projekty navazují na jeho denní úkoly. Následně se podíváme na Matici důležitého a naléhavého. V této části je našim cílem ujasnění si správného směru, když hledáme odpověď na otázku „Co právě dělat?“.
Obsahuje témata:
Priority
Paretovo pravidlo
Důležité a naléhavé
PLÁNOVÁNÍ A REALIZACE
Následně se zaměříme na různé přístupy k plánování, jejich odlišnost a provedení v praxi. Budeme si odpovídat na otázku „Jak to dělat?“. Díky aktivitě dostanou účastníci možnost zažít proces plánování a realizace projektu v týmech. Přináší konkrétní postupy plánování a desítky praktických doporučení v duchu odpovědi na otázku „Jak to dělat?“. Inspirovat se budeme ověřenými přístupy GTD (Mít vše hotovo; David Allen) a ZTD (Zen a hotovo; Leo Babauta).
Obsahuje témata:
Důvěryhodný systém
Shromažďování
Třídění
Plánování
Výkon vlastní činnosti
Revize
Zjednodušování
SEBEPOZNÁNÍ
Pro úspěšné uplatnění priorit, plánování projektů a řazení úkolů je potřeba mít nejen vymyšlen vlastní sytém organizace práce a orientovat se v systému prostředí firmy, ale uvědomit si vlastní myšlenkové vzorce, které mi brání či pomáhají v tom, co jsem si předsevzal.
Obsahuje témata:
Vůle
Návyk
Pozornost a vyrušování
Proaktivita
Zloději času
II.Individuální konzultace s lektorem (on-line), 1 hod.
Pro další informace kontaktujte Marii Kolárovou (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)